مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 16:152023-12-23اجتماعي

 برف و کولاک در 5 استان/ امدادرسانی به 1400 نفر


از اواخر وقت برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور بارش باران، برف و رعدوبرق پیش بینی شده و این وضعیت فردا یکشنبه سوم دی ماه 1402 در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و روز دوشنبه در نوار شمالی کشور و برخی مناطق غرب ادامه دارد.

- سازمان هواشناسی از کاهش دما، کولاک برف، رعدوبرق، مه گرفتگی و احتمال بهمن در 8 استان خبر داد و اعلام کرد: در حال 5 استان درگیر برف و کولاک هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، طبق پیش بینی سازمان هواشناسی برای استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی مناطق جنوب کشور، بخش هایی از مرکز، به تدریج استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و از اواخر وقت برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور بارش باران، برف و رعدوبرق پیش بینی شده و این وضعیت فردا یکشنبه سوم دی ماه 1402 در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و روز دوشنبه در نوار شمالی کشور و برخی مناطق غرب ادامه دارد.

  شدت بارش های امروز برای شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب کردستان و آذربایجان غربی است.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه جو آرامی برای کشور پیش بینی می شود؛ همچنین طی 2 روز آینده در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل وزش باد شدید جنوبی و در مناطق شمال غرب، غرب، شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 برف و کولاک در 5 استان/ امدادرسانی به 1400 نفر

 برف و کولاک در 5 استان/ امدادرسانی به 1400 نفر